پرسش‌های متداول

حساب کاربری

۱– آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن ایمیل یا نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه اطلاعات حساب کاربری به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.
اگر کلمه عبور خود را گم کرده‌اید و به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر مشخصات کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با یک ایمیل جدید ثبت نام کنید.

۲– چرا با وجود درخواست من برای تغییر کلمه عبور، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:

لطفاً ایمیل‌های اسپم و تبلیغات خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال‌شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی اسپم می‌شوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

۳– آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه سفارش‌ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

۱– آیا برای خرید از فروشگاه کیت ولت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:

بله با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی و ثبت سفارش باید به حساب کاربری خود وارد شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در فروشگاه کیت ولت می‌توانید:
– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آن‌ها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

۲– آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

۳– آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه کیت ولت خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:

بله پس‌ازآنتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آن‌ها به سبد خرید، ثبت سفارش در یک مرحله تکمیل خواهد شد. شما در صفحه پرداخت در بخش اطلاعات شما» هر آدرسی که ثبت نمایید سفارش به همان آدرس ارسال می‌گردد. هر آدرسی که در این صفحه وارد شود در بخش آدرس‌ها در حساب کاربری شما ثبت خواهد شد و شما می‌توانید آنرا در آنجا ویرایش کنید.
توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

۴– آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

پاسخ:

با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد؛ بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت نام، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آن‌ها صادر شود، هنگام ثبت نام خود، با انتخاب گزینه تکمیل اطلاعات حقوقی» و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

۵– از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:

فروشگاه کیت ولت با ارسال ایمیل و پیامک (درصورت عدم مسدود بودن تلفن همراه شما) مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با مراجعه به بخش سفارش‌ها» از وضعیت آن مطلع شوید.

۶– آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان ثبت سفارش دارند که در سایت فروشگاه کیت ولت با آماده ارسال و ارسال از یک روز کاری آینده همراه باقیمت مشخص شده‌‏اند.

۷– می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی ثبت سفارش در صفحه پرداخت می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از ثبت سفارش شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید.

۸– بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه کیت ولت تماس بگیرم؟

پاسخ:

خیر، پس‌ازآنجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به‌صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و درصورتی‌که نیاز باشد کارشناس فروش فروشگاه کیت ولت با شما تماس خواهند گرفت.

۹– می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

۱۰– آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟

پاسخ:

به منظور احترام و حفظ محیط زیست در هیچ یک از خریدها به همراه محصول ارسالی فاکتور فروش کاغذی ارسال نمی‌گردد و کاربران گرامی با مراجعه به بخش سفارش‌ها می‌توانند نسخه الکترونیکی صورتحساب را مشاهده یا چاپ نمایید. اگر ‏بخواهید فاکتور کاغذی همراه بسته ارسال شود باید در بخش یادداشت سفارش» این مطلب درخواست شود. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌‏شود.

کالاهای عرضه‌شده در فروشگاه کیت ولت

۱– کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ:

گاهی به دلایل مختلف مانند عدم تولید یا عرضه کالا توسط تولید کننده یا وارد کننده و فروشنده محصول، وضعیت برخی از کالاها در وب‌سایت به اتمام موجودی» تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آن‌ها ممکن نیست، با این حال فروشگاه کیت ولت تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب‌سایت ارائه شوند. درصورتی‌که قصد خرید کالایی با وضعیت اتمام موجودی را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت کیت ولت، از سرویس به من اطلاع بده که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

۲– آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ:

کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه کیت ولت با وضعیت «آماده ارسال» مشخص شده، در انبار فروشگاه کیت ولت موجود و قابل ارسال هستند؛ بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان‌پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به‌صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت‌انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به «اتمام موجودی» تغییر می‏‌کند و امکان ثبت سفارش وجود نخواهد داشت.

۳– آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه کیت ولت محدودیتی دارد؟

پاسخ:

به‌طورکلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در فروشگاه کیت ولت وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

پرداخت

۱– مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:

همگی کاربران فروشگاه کیت ولت می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کیت ولت، هزینه سفارش را به‌صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان پرداخت وجه هنگام تحویل کالا در سایت فروشگاه کیت ولت برای همه کاربران وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه شیوه‌های پرداخت مراجعه کنید.

۲– با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کیت ولت، هزینه سفارش را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید.

۳– آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

پاسخ:

بله هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت در محل وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی خدمات مشتریان فروشگاه کیت ولت به مشتری اعلام خواهد شد.

۴– ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود؛ اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به‌صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۵– آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به‌صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

۶– آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه کیت ولت از پذیرش هرگونه چک بانکی معذور است.

۷– آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه کیت ولت امن است؟

پاسخ:

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه کیت ولت بلکه برای هرگونه پرداخت اینترنتی جهت اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارش‌ها

۱– هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در صفحه پرداخت به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

۲– چرا با این که تحویل اکسپرس فروشگاه کیت ولت را انتخاب کرده‏‌ام، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟

پاسخ:

در حال حاضر تحویل رایگان اکسپرس کیت ولت، فقط شامل سفارش‌‌‌‏هایی با ارزش بیش از یکصد و پنجاه هزار تومان می‌‏شود.

۳– آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به‌طور دقیق تعیین کرد. درباره ارسال اکسپرس، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در بخش «یادداشت سفارش» اعلام کنید.
فروشگاه کیت ولت همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال درفروشگاه کیت ولت و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای فروشگاه کیت ولت مقدور نیست.

۴– پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.

۵– می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به فروشگاه کیت ولت به‌صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:

ازآنجاکه فروشگاه کیت ولت یک فروشگاه اینترنتی چند فروشندگی (مارکت پلیس) است و ممکن است کالای مورد نطر شما در انبارفروشنده موجود باشد نه در انبار فروشگاه کیت ولت فقط برای کالاهایی که با برچسب «آماده ارسال» مشخص شده باشند و هنگام ثبت سفارش در بخش «یادداشت سفارش» اعلام نمایید، تحویل حضوری در محل فروشگاه کیت ولت امکان‌پذیر است.

۶– تحویل اکسپرس تهران در چه محدوده‌ای امکان‌پذیر است؟

پاسخ:

در حال حاضر فقط سفارش‌هایی که در خود شهرتهران قرار دارند امکان ارسال توسط ماموران توزیع سفارش فروشگاه کیت ولت را دارا هستند و سایر محدوده‌ها خارج شهر مانند ورامین و قرچک از طریق پست ارسال می‌شوند.

۷– سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به‌طور روزانه تحویل واحد فروش اینترنتی پست می‌شود

۸– آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز، ارسال‌شده رهگیری کنم؟

پاسخ:

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال‌شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir/

گارانتی

۱– اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:

طی قرارداد بین فروشگاه کیت ولت و تأمین‌کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش فروشگاه کیت ولت محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به‌تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست؛ بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید. بااین‌حال برای اطمینان بیشتر با خدمات مشتریان فروشگاه کیت ولت تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش

۱– آیا همه کالاها، شامل مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

پاسخ:

فروشگاه کیت ولت برای کلیه محصولات خریداری‌شده از طریق سایت ۷ روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است. شرط استفاده از این فرصت، فقدان هرگونه آسیب فیزیکی به کالا یا بسته‌بندی آن است عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ازآنجاکه ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج‌شده در وب‌سایت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض به صفحه «رویه‌ بازگشت کالا» مراجعه کنید

۲– اگر کالای ارسال‌شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده‌ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:

با خدمات مشتریان تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق فرم تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه «رویه بازگشت کالا» مراجعه کنید.

۳– اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب‌دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:

با خدمات مشتریان تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق فرم تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه «رویه بازگشت کالا» مراجعه کنید.

پیشنهاد شگفت‌انگیز

۱– محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت‌انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟

پاسخ:

امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت‌انگیز را کارشناس فروشگاه کیت ولت با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به‌صورت شگفت‌انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد؛ اما کاربران فروشگاه کیت ولت می‌‏توانند با عضویت در خبرنامه که در پایین تمام صفحه‌های سایت قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرح‌‏ها از طریق ایمیل از آن باخبر شوند.

۲– آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت‌انگیز عرضه‌شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

پاسخ:

طرح پیشنهاد شگفت‌انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها مدت کوتاهی فرصت دارید سفارش خود را باقیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس‌ازآن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.

۳– آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت‌انگیز عرضه‌شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟

پاسخ:

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت‌انگیز یک طرح تشویقی خرید است، فروشگاه کیت ولت تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و درصورتی‌که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

۴– اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت‌انگیز و باقیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟

پاسخ:

پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت‌انگیز وجود دارد ولی پس‌ازآن سفارش به‌هیچ‌وجه امکان اصلاح ندارد.

قیمت

۱– آیا قیمت محصولات در سایت فروشگاه کیت ولت به‌روز هستند؟

پاسخ:

بله، فروشگاه کیت ولت به‌طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه‌شده در وب‌سایت خود را کنترل و به‌روزرسانی می‏‌کند.

۲– آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

پاسخ:

در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم کدتخفیف امکان‌پذیر است. شما می‏‌توانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهره‌مند شوید.

۳– آیا قیمت‌‏های فروشگاه کیت ولت نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

پاسخ:

سیاست قیمت‌گذاری در فروشگاه کیت ولت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف‌کننده است. به‌طورکلی قیمت‏‌ها در فروشگاه کیت ولت کاملاً مناسب و رقابتی بوده و خرید از فروشگاه کیت ولت برای مشتریان به‌صرفه است. قیمت‌‏های ارائه‌شده برای کالاها در فروشگاه کیت ولت قیمت‌‏های خرده‌فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به‌صورت مصوب تعیین‌شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند. سیاست قیمت‌گذاری در فروشگاه کیت ولت منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه کالا از قبیل «کد تخفیف» و «پیشنهاد شگفت‌انگیز» و سایر سرویس‌‏های ارزش‌افزوده سطح قیمت‏‌ها در فروشگاه کیت ولت بیش‌ازپیش مناسب ارزیابی می‌شوند.

نحوه فعالیت فروشگاه کیت ولت

۱– آیا فروشگاه کیت ولت در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

پاسخ:

فروشگاه کیت ولت در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل‌ارائه فروشگاه کیت ولت از طریق فروشگاه مرکزی تهران که آدرس آن در وب‌سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلفی ازاین‌دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به فروشگاه کیت ولت اطلاع دهید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر فروشگاه کیت ولت در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق سیستم توزیع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خرید تنها باید به وب‌سایت فروشگاه کیت ولت مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.